Wednesday, August 18, 2010

1 month

today dah 1 month aku kena cerai talak 3 *cz xboleh rujuk dh*. still sedih?? of coz la. 4 tahun tu. mana boleh lupa just like dat. lagi la bila alasan penceraian yang betul2 tak boleh terima. sekarang aku dah bole terima dah sikit2. if sebelum ni, almost every night before tido wajib nanges2 secara diam sampai tak boleh nafas *hidung penuh hingusan*. bangun pagi je mata sembab cam anak jepun tapi hidung cam jawa.

haritu aku cam betul2 dah meroyan sampai suh mak aku gi cari mana2 ustaz bagi aku air ke pe tuk lupakan n tenangkan hati. huh. memang tragik. mak bapak n akak aku memang super risau ngan aku. aku pun tak tau la. tahap meroyan aku memang tragik. tengok tv pun tiba2 boleh nanges. kan aku dah cakap bab cintan cintun aku memang sangat lemah. maybe pas kitorang cerai ni aku terasa sungguh lonely. can u imagine sebelum ni kitorang msg each other 24/7 and call almost every night. and bila dh cerai semua tu xde dah. hs aku sunyi sepi. xpayah guna hs pun xpe. cz memang dah tak rancak cam dulu.

tapi last sunday akak aku call and bebel panjang lebar coz dia betul2 risau tengok aku meroyan. and aku baru sedar dia xappreciate aku langsung. sebelum ni macam2 aku pk nak sedapkan hati. try to deny everything. semua yang dia dah buat kat aku, aku cam pk positif. aku terima je. but then aku sedar. selama ni aku wat macam2 kat dia tapi bila salah faham camni terus dia nk cerai. memang kejam.

so sekarang aku dah okay la. still rasa lonely. still sedih gak bila nampak benda2 yang related to him. but life must go on. bak kata2 orang kat sekeliling aku "ada orang yang lebih baik utk aku kat luar tu". so let's cross our finger and hoping for the best. thanks again to those yang banyak support aku:)





notakaki: misi mencari bf baru. ada ke? ready ke?? huhu.. xready lagi looo:(

5 comments:

apaiyapalot! said...

ye nana.u can do it. tak pyh pk psl org tak appreciate kite ok. they say, time heal.ayuh membusy kan diri dengan kami2

a mini buke puase, perhaps :)
msg la aku bile2 bosan. bisa aja donk terbang terus ke perang-mati-bakar!

liyana said...

bole aje mau plan mini buke pose. tp ko la yg ogenize.. if lu mau ke jsco roger la wa. bole kite kuar sesame.. heee.. hidup wa sunyi gituh..
nway tenkiu ye cik apai~hehe

apaiyapalot! said...

okay. baiklah. akan daku roger jike ke arah sane. tp yok la buat mini buke. lame kot geng kecit tidak bersame.sobbbs

Pya said...

nana... abg aku free lg. haha...

Anonymous said...

tp pia.. abg ko bkn nk yg xpkai tudung ke??? aku dh pkai tudung.. hehehehe


nananana