Tuesday, August 10, 2010

silap

last night aku dok tengok2 gegambo lama kat lappy sambil layan lagu jiwang. pastu aku pasang la lagu hajat by haida *lagu karok fav apai*.. pastu ayah cakap la best lagu ni. dah lama tak dengar. pastu dia request aku 1 lagu. dia ckp lagu sedih2 pasal pakwe dia kawen ngan orang lain *sambil2 nyanyi cikit tapi aku xpaham* so aku assume lagu azie la yang pelamin anganku musnah tu. and dia cakap ha betol la kot. so ngan semangatnya aku donlod la lagu tu tuk apak tercinta.

dah lama 2 dia tanye "nana, mana lagu pengantin berdarah 2? lamanya tunggu" aku pun blur "ha? pengantin berdarah pe plak ni?" rupanya apak tak ingat tajuk dia and cakap lagu pelamin anganku musnah tu as lagu pengantin berdarah.. hahaha.. lawak tol apak ni. amak yang ngah toido pun boleh bantai gelakkan apak. lawak tengok mke apakku malu.. bwahahaha

tapi sebenarnya lagu yang apak maksudkan bukan pelamin anganku musnah. tapi lagu kau tetap dalam anganku...




notakaki: seronok melayan lagu jiwang


No comments: