Sunday, August 8, 2010

fullhouse

akhirnya dapat gak makan kat fullhouse after mengidam and memplan for berbulan2.. tapi yang xbestnye is ahli tak cukup.. apai pulang ke kampung halaman and tumi plak de urusan merisik pakcik depan rumah *ni tak tipu.. dia yang bagitau begitu*. so yang tinggal cuma aku, op, song and lyan je.. walaupun ahli tak cukup tapi still best!!

meh aku review cikit bout fullhouse ye? time datang tu tengah penuh and since kitorang men serbu je without reservation ke pe so tepakselah tunggu turn. tapi nasib baik la tak kena tunggu lama sangat. kalo tak mesti de org mengamuk kelaparan. while waiting for our seat sempat gak la g tengok2 baju and kasut kat cotton on...

so bila dah dapat seat, kami pun duduk la ngan sedikit jakun. ngan environment yang sungguh cantik and selesa, servis yang pantas and fud yang sedap.. kira ktorang memang puas ati la.. walaupun fud nampak cam cikit tapi bila makan memang penuh cam ular sawa kekenyangan.. tak lupa gak, dapat amek2 gamba yang chantek kat situ after makan.. hehe.. aku malas nk tulis dah sebenarnye. so layan jelah gambo ok

team 1: op and lyan

team 2: song and nana

starter: mushroom soup yang superb
and
ice lemon tea yang membuncitkan perot

song and fud *alfredo pe ntah*

nana and fud *ikan pe ek*

op and fud *ciken chop*

lyan and fud *ciken chop*

dessert


cubaan menjadi lady gaga

hasil daripada berjimba kali ni... dapat keseronokan and dapat kasut baru yang murah jugak!!! heee... best2
kasut murah *puas hati*


notakaki: time balik td, aku masuk rumah je tros ayah datang peluk and kiss... heeee.. malu saya.. terus ternanges.. bwahahaha

3 comments:

Shahira said...

hai dear.
jalan-jalan di sini.
btw lawa kasut ;)

liyana said...

wah2.. blogger pemes dtg melawat*sesak napas*

heee... makaseh.. kasut murah je mampu.. sobbs:P

bass's mistress said...

mase aku tgk ko bsiap nk gi sunway tu, aku pon rase cam nk nangis.. inikan plak ayah ko yg da lame harap nana~ ahaha! tahniah!