Friday, August 6, 2010

ready or not?

i'm ready i'm ready i'm ready *cam spongebob*

okay.. i think i'm ready.. sebenarnya dah berbulan-bulan aku dok fikir bout ni. tapi de je halangan yang watkan aku tak ready. huish.. hasutan syaitan sungguh. tapi this time aku rasa dah betul-betul ready. if bukan sekarang bila lagi. nak tunggu sampai bila ntah. tak ada sapa pun hasut aku bout this. just aku fikir dah sampai masanya.

common nana.. u can do it!!

semoga semuanya berjalan lancar...




notakaki: aku nak start new chapter in life~lalalala

3 comments:

echong uchan said...

betol ke nana? yg kite cakap2 ari tu kat jusco ke? ko dah nkstart ke?? oooOoOoOoO~~bagos la!

apaiyapalot! said...

uiii.start ape?ckp ape?ready ape?wuu wuuu

liyana said...

song: ckp2 di jsco? mcm2 kite ckp kt jsco aritu.. mne yg ko mksdkan??

apai: tggu la dh kompem nnt bru ko akn tau.. no no no.. aku bkn nak kawen.. hahaha