Tuesday, June 8, 2010

dia lelaki macho

kejadian di KFC time lunch tadi

take 1

laki : *tiba-tiba gelak sendiri* hahaha.. aku xmakan pedas bro. orang selalu cakap aku ni muke je macho tapi xmakan pedas
laki juga : hehhe *gelak malas nak layan*

take 2

laki : aku baru break ngan awek aku bro. ni dah ada kenal awek baru
laki juga : cepatnya. ko hati-hati. tau-tau dah longgar plak nanti
laki : eleh. takat longgar, pandai la aku ketatkan balik nanti.. hahaha

take 3

laki : aku cam biasa la keluar ngan selipar jepun aku, singlet, suar pendek.. aku bawak dia keluar. dia dah buat muka kat aku. sekali aku bawak dia makan kat concorde, teros hepi dia bro
laki juga : yeke
laki: mesti dia ingat aku ni cikai-cikai. ni memang gaya aku. aku ni simple bro. aku nak jadi diri aku sendiri. aku nak awek aku terima aku seadanya. tak semestinye aku kena pakai smart-smart baru ingat boleh bawak dia makan kat hotel. haha.. tengok, aku pakia simple pun aku bwk je dia makan kat hotel
laki juge : ye *mamat ni memang cam malas nak layan*

take 4 *jawab fon bapak kuat nak bagi 1 KFC dengar dia borak*
laki : weh, ko bila nak datang kl ni? meh la aku bawak ko makan kat hotel..... relek ar aku belanja la... ko sampai bila nak duk melaka je? tengok cm aku ni. duk kl bru macho bro... okay.. kirim salam kat awek-awek aku kat melaka tu ye


laki "macho" ni duk sebelah aku time lunch tadi. super poyo. aku tengok kawan die pun cm naik meluat. and muka mamat ni tak macho langsung. muka cam mintak kena silambam. pakai baju lusuh kale biru, pakai hs cap ayam je kasut pun dah terkoyak. tengok gaya cam orang yang keja kat bengkel.

ah!! meluat gile la. rasa nak simbah je air yang aku minum kat muka dia bagi dia sedar sikit. cakap dh la cam nak menjerit. cam nak cita kat semua orang dia 2 konon macho gile.. booooo


notakaki: tunggu cite karate kid kuar khamis ni.. yeehooooo:)

3 comments:

Anonymous said...

apsal ko x simbah air td?????

-op-

liyana said...

aku haus.. if aku simbah kt die aku nk minum air pe.. hehehe

Anonymous said...

eee.mmg tersgt lah poyo mamat tu.

apai