Thursday, June 10, 2010

flush him down the toilet

last tuesday aku dok godek2 FB yang semakin hambar especially time malam coz tak ramai yang sedang aktif. and ada la fren request. actually banyak je yang aku xapprove lagi and dorang are orang-orang yang aku xpernah kenal so xde motif aku nak accept *ada ciri-ciri anti sosial disitu* and manusia terlatest beratur nak jadi kawan aku is my ex bf. aku ragu-ragu gak nak accept at 1st tapi bila aku stalked and explored fb dia yang baru nak develop 2, aku discover yang dia dah ada awek baru. so aku pn accept jelah. sekali incik kekaseh meses tanye sape orang aku baru accept tu and dia merajuk *xperlu tau dengan detail ye coz kitorang dah kembali mesra seperti dulu.. hehe*

yang aku super meluat ngan ex aku tu is, dia add aku.. so aku accept jelah since aku kenal dia and family dia.. sekali dia chat kat fb

ex : ????????????
aku : hoi
ex : hai
aku : tahniah dh de fb.. haha
ex : lek je
aku : congrats dh de awek:)
ex : lek je
*aku start bengang*
aku : ek eleh
ex : pe

time aku nak marah kat dia skali dia offline plak. so aku anta msg kt fb dia sound la dia yang terhegeh2 add aku and anta sumting nk chat ngan aku but bila aku reply dia wat cam aku yang terhegeh2 kat dia and aku ckp dia loser and mencarut beberape ketol kat dia.. padahal aku relek je mau kawan2. xtau la die nak balas dendam kat aku and wat aku cm desperate kat dia ke pe. huh sori la pakcik. xde mase nak desperate kat lu!! pastu sibuk2 nak say sorry blablabla, msg2and kol aku plak.. owh anyways, aku teros remove dia pas aku msg dia dat day. bengang wa beb. ni sibuk2 lagi add aku. huh. jangan harap aku nk accept dis time. aku bengang!! *lgpun xmo kekaseh merajuk lagi.. hehehe*




notakaki: wiken ni tak jadi g tepeng but still xboleh pegi KT coz mak pak tak approve.. dorang suh g wedding kat umah sedare.. wuuuu


No comments: