Sunday, June 6, 2010

cookies and setan

last friday aku wat cookies.. dapat recipe from pink stilettos.. memang sangat simple and yummy.. teros dapat pujian mak pak.. teros dorang approve aku kawen cepat2.. hehe *ini tipu*.. and time aku bawak balik kampung jamu kat kekazen, huh licin tu.. siap dipuji melambong2.. teros mengembang muntut aku.. dari leper teros jadi lebih mantol dari paan..

nway, ni satu teknik baru aku tuk hilangkan stress and kesedihan. memang last friday aku stress and kecewe and super sedih. bukan friday je tapi the whole week aku super kecewe except time hari khamis malam. kecewe tu hilang sekejap. dats why tetiba aku balik from keje teros beli bahan and teros wat cookies.. dengan ajaibnye, kecewa aku teruos hilang. bila melantak cookies buatan sendiri dengan rasa bangga, diri pun rasa hepi and lupa yang aku ngah sedih. yeay.. *tuk aku jadi pemasak tegar kena la sedih selalu.. hehehe*

ni cookies yang aku wat. bukan cilok from google oky


owh, and last saturday aku pegi nonton lagenda budak setan yang apak aku ingat cerita hantu.. hahaha. kena drive for more than 1 hour from banting and beratur panjang coz ramai sangat penonton cite singam yang serbu cinema malam tu and kena bayar rm13 sorang yang aku rasa mahal tuk cerita melayu and bukan action *eh, yang que pukul lisa tu consider action ke ek*. memang sungguh tak berbaloi. pastu lagu yang same ulang2 just tukar versi laki or pompuan.*tiba-tiba teringat time elly gila lagu gemuruh jiwa... duk ulang2 part yang sama tp tak pernah nyanyi sampai habes* ayu no 2 kayu and aku sungguh distracted ngan bibir si farid tu. cam membotox plus tepi bibir dia cam ada luka. tapi aku sangat suka fazura. sangat cantek!! aku rasa que and fazura je yang watkan aku tak kuar and stay tengok sampai habis. so aku boleh bagi 1 bintang je. tu pun tuk que and fazura.. lisa boleh share cikit..



notakaki: nak tengok shrek.. bila ntah

4 comments:

Anonymous said...

wow nana.buat biskut.bes je.nk buat tp kelengkapan ngak ada donk di rumah (so sad)huuuu

apai

liyana said...

pinjam la oven housemate ko.. ko kn bayokn bil karen die.. hahaha

Anonymous said...

yess dh 2 org ckp xbest...hahaha

-op-

Anonymous said...

Nana : sujud syukur aku klo die bg pinjam. lg pun i perlukan guidance dr masterji (ko lah) hahah. bile wat cookies tu, sile lah invite aku. bleh aku mkn percume.hahah

apai