Friday, April 16, 2010

ya be da be doooooooo!!!

yippy!!
esok cuti
mau pergi PD
boleh mandi-mandi
saya suka hati

*wooha!! tiba2 jadi cam pantun pulak*


notakaki: ok, sekarang saya telah menjadi orang penting di opis.. if sebelum ni bos tak pernah nak jenguk aku or call aku tapi sekarang tidak lagi. hari-hari bos datang tempat aku untuk diskusi. sehari berkali-kali dia call aku ajak borak-borak *ok ini tipu* ajak diskusi lagi. see bos. saya memang pekerja yang boleh diharap. walaupun saya tak suka kerja time weekend and tak suka kerja overtime, tapi saya selalu siapkan kerja on time *macam yang saya tulis kat resume tu.. see.. i'm not lying*



2 comments:

echong uchan said...

bagos2..da xde entri boring xde keje nak buat n %@#*& menyumpah seranah mr *ape ntah nmenye* tk bg keje remeh temeh je kat ko n pandang hine eh pandang rendah dgn kebolehan ko dan hanya mementingkan budak2 se'u' sahaje..bagos nana!

liyana said...

haha. xtau la smpai bila benda ni bertahan. ni ngah bz mestilah aku diharapkan.. xbest asik kena marah je. meluat