Tuesday, April 20, 2010

kerja sampai lebam tapi still tak kaya

sekarang aku sungguh busy. nak tido kat surau after zohor pun dah tak sempat. if sebelum ni sembahyang zohor pukul 3 tapi sekarang kena sembahyang time lunch break.. huaaa.. penat sungguh. dah la tangan n badan masih sakit-sakit disebabkan perihal batak nak naik banana boat.. tido pun xcukup qada' lagi gara-gara gila berkaroke weekend hari tu.

pastu, hari isnin semua kerja nak bagi kat aku. 3 projek kena siapkan within this month. maknanya b4 next week dah kena siap. tp for this week, 2 benda kena siapkan.. aduhai.. super super busy.. tapi sempat la gak meng fb and blog walking every morning. huha..




notakaki: weekend ini if kena kerja jangan harap aku nak datang. aku dah plan baik punya nak runggeng bersama teman. and sila jangan nak sibuk-sibuk bila aku balik pukul 6. bukan ko yang bayar gaji aku. if aku balik b4 kul 6 boleh la ko nak sibuk *but still, ko peduli apa?*. anyway, dalam kontrak tulis waktu kerja from 9am to 6pm. harap maklum

No comments: