Friday, April 30, 2010

i'm innocent

aku tak bersalah coz dah lame tak update. lagipun aku tau tak de sape pn baca blog aku yang sungguh tak menarik ni *cuba meraih simpati*

sesungguhnya aku super duper busy since isnin hari tu. hari-hari balik kerja after kul 9 malam. memang sungguh tak ada life. nak ronggeng after kerja pun dah tak cukup tenaga since semua tenaga dah kena perah sepanjang hari.

hehe. anyway semalam aku dah tekad and nekad nak balik awal. so pukul 7 aku dah adios amigos. sungguh hepi. tersenyum lebar je time drive walaupun banyak kali gak la meng cursing and mendoakan orang pegi mampos cepat.

tapi nak cerita.. after aku punch card mau pulang, seorang pekerja yang tidak disukai oleh akak-akak di opis panggil aku. dia suruh tunjukkan camana nak betulkan table kat word. nasib baik benda simple. dapat la aku tolong dengan jayanya. lepas aku tolong 2 dia puji aku "miss liyana.. u smell very nice".. AWWWW.. malu i disitu. aku yang rase cam dah berlengas dari pagi mengerah tenaga and berpeluh-peluh dia cakap wangi? ke dia suka bau peluh aku??ke dia perli?? tapi memang dia suka puji aku pun. kelip rambut aku dia puji.. baju yang aku pakai dia puji. mentang2 la aku tak tag team ngan akak-akak opis yang len membenci dia, dia pun try la berbaik2 ngan aku kot. dia nak ajak aku tag team ngan dia ke ek?? hahaha



notakaki: wat kerja yang sama for 5 days in a row memang sungguh xbest. bila dah nak siap tiba2 pangil discussion nak tukar balik the whole things. penat otak tahu

No comments: