Tuesday, April 13, 2010

OMG!! 5k per week??

okay..
currently kat wall fb aku penuh dengan orang yang tulis bout bisness..
bukan ramai orang pn.. just sorang tp tulis berjela2 and post banyak2..
can u imagine dapat 2k per week!!!
sekarang die sibuk war2kan nak dpt 5k per week..
yang tak tahan asik2 sebut 'oh my prada', 'oh my gucci'.
aku ingat ada satu polan je yang suka cakap like that. rupanya ada lagi sorg.
deep in my heart aku cm nak gak tau cam mane biz 2. menarik 2 weh
lagi la aku yang memang mata duitan.
tapi kenapa dia xinvite aku??
ke aku kena PM die n tanya??
tp aku ni cam sedikit bodoh sombong ngan minah ni??

cam mana ni??
perlu ke aku ketepikan ego n ask her bout da biz??
hari2 aku bukak page dia n rasa cam nak tanya.. tp mesti xjadi..

nak duit..
nak duit banyak2..
nak shopping sakan2..
nak g bercuti oversea..
nak jadi orang kaya..
haha


notakaki : oh my pdi.. oh my FOS.. oh my scarlet.. oh my romp.. aku miskin. xmampu nak sebut oh my miu miu or oh my chopard

1 comment:

Zul said...

nice blog.. try je.. hehe :)