Friday, April 9, 2010

cobaan..

wuuu.. tensi rasa nak exam ni. dah lama tak kena exam otak pn dah tepu and karat tahap xleh diubati dah. malasnya nak stady. kena stdy sejarah yang memang sejak azali aku tak minat plak tu. benda yang aku dah tinggalkan for about 7 years tiba-tiba kena stady balik. waduh2. sungguh tak best. tak boleh melekat kat memori langsung

semangat bawak buku pergi office hari2 tp haram xbaca pun. bukan tak nak baca tapi xada masa. bos plak bagi kerja nak kena setel b4 next week. huhuhu.. baru ingat nak mintak cuti harini konon nak stady la tp tinggal kenangan jelah. semalam dah pukul 6 tu boleh pulak sipolan ni suruh aku wat preparation for meeting next week. sabar jelah nana oi. tawakal je.

common nana.. bersemangat!!



notakaki: aku dah ada tumblr.. cik op and cik apai yang dah ada account tu sila-sila la bagitau account kamu. boleh di follow.. hehe

3 comments:

Anonymous said...

bgitula perasaan ak ms nk test KPLI hr tu.
byk sgt masa blh study tp...
malas.

last2 ms exam ak men tikam je.



-sape je pn yg amik KPLI selain ak?-

apaiyapalot! said...

aku pening2 lagi la nana ngn tumblr.ko tlg study kan boleh.camne kite nak let ppl leave notes/comments eh.link aku same cm blogspot pnye jugek

rimieilya said...

camne exam ko aritu?aku pun study last minute je..huhu..