Thursday, April 1, 2010

misi gelakkan aku secara berjemaah

lokasi: rumah aku, kem wardieburn
tarikh: semalam
masa: petang selepas balik kerja
situasi: aku tengah lalu lalang depan ayah coz nak ambik paper..

tiba-tiba

ayah: uish!! besarnya betis ko nana
aku: *tersentap* - pura-pura tak dengar teros pergi dapur
mama: *gelak cover*

kisah ditegur betis besar terus dilupakan



lokasi: rumah aku lagi, kem wardieburn
tarikh: semalam jugak
masa: dikala malam bulan mengambang - selepas dinner
situasi : tengah berbincang perihal family day akan datang

ayah: kalau ayah pakai baju cam ni okay x? *smbil tunjuk gambar beliau time kurus kering cam tak cukup zat
aku: ayah.. sorry to say la. tapi baju cam ni org yang kurus kering pakai elok la. ayah ni kurang kurus. kalau pakai mesti pelik..*smbil tergelak comel*
kakak: betul3 *gelak*
mama: *gelak*
ayah: mama, tolong cakap kat nana, suruh dia pakai seluar panjang. boleh cover betis gajah dia tu *gelak super saiya*
kakak: hoh.. padan muka ko!! *gelak langsuir*
mama: *gelak sakan*



notakaki: baiklah.. misi diet tegar bermula!!! BERUSAHA!!

4 comments:

apaiyapalot! said...

tips taknak bg betis membesar :
setiap kali makan, ko ikat peha ko. bia nasi tu tak turun smpi ke betis.hahahahha

liyana said...

wah, bernas sungguh cadangan anda.. makaseh wahai cik apai. akan aku praktikkan pas ni

yonna said...

HAHAHAHHA comel nya ayah awak! hahahahhaha

liyana said...

mmg seperti comel.. tp sedikit kejam disitu T__T *nanges berjujuran air mata*