Friday, February 12, 2010

rumah hantu versi liyana *part 2*

memandangkan ramai rakan taulan meng'request' aku letakkan gambar cik hantu yang enteprem 2, oleh itu aku wat la entry rumah hantu part 2 ni.

de mcm2 respon aku dpt time aku tunjuk pic ni.
aku will start with, 'pe korg nmpk kt dlm gmbar aku ni?'

jawapan 1: ko bli spek bru ke?

jawapan 2: ko ke ni nana??? len plak mke ko

jawapan 3: mak ko ke kt blakang ni

jawapan 4: weh. pe ni *smbil tunjuk si hantu*??

de yang aku terus tunjuk entiti 2. n impom tu adalah hantu

jawapan 1: yeke hantu 2?? ke mak ko??

jawapan 2: yeke?? ke bju yang ko sangkut 2??

jawapan 3: weh, dia pndang ko ke 2

jawapan 4: weh nana, seram siot. ko sorg je ye time ni??

jawapan 5: wuuuuu.. takotnye. xleh la aku tido mlm ni

jawapan 63: eh, 2 bkn tgn u ke? not hantu la. 2 tgn u

mcm2 jawapn aku dpt. de yg percaya. de yg ragu2 tp pas tenung dlm2 mmg dorg nmpk hantu. tp de sorg je yang sgt yakin 2 bkn hantu tp cuma tangan aku tangan aku

so korg tgk n tilik la btol2 k?? btol ke entiti or bnda len ke tgn aku ke.. pe2 jelah..

selamat menengok:)

sila klik tuk menenung dlm sama ini gambar



notakaki: cm seram plak cite bout ni time kat umah. b4 ni cite bout cik hantu ni time mencurik tulang kt opis.. walaupn mama n ayah de kt tepi, tp still rse seram. gerun siot

4 comments:

- said...

hooooooo~~~
nampaakkk
uuuuu takot....baju putih
rambut pjg...

Juju Awi said...

ooooooo..aku ingat lagi kite tengok gamba ni kat studio~~ wuuuu..seram seraaamm..sampaikan Ken pun tekejut sambil tersumpah "f*ck off, what the hell is that??"

kasi large nana! hehehe..zoom zoom! ini permintaan ramai! ^^

bass's mistress said...

siot! aku skip gmbr ko laju2! hahahaah!
ingat agi smggu aku tdo tjage2 sbb cuak~
siottttt!!!~ ko wat aku tringat balik.. huhuhu~

echong uchan said...

~~~~~~~