Friday, February 12, 2010

tekujat sebentar bersame kit kat

ring ring..

b: hello miss liyana, aizat on the line
si cantek manes: aizat? r u sure??
*dlm ati debar2 cm kne ketok ngan pemain gendang lion dance*
b: yes. it's aizat.
si cantek manes: oky. thanks
*excited.. dh sedikit terkinja2 cm nampak ninja*

talian disambung

si cantek manes: hello
aizat: hello miss liyana?
si cantek manes: yes.. liyana speaking
*marah smbil bekata dlm hati 'aik, pompuan mne yang ngan babun aku ni??'*

dlm kepale otak dh bygkan nk bawak lari kete kebal kt kem bapak n drive g penang n lenyekkan si b n pompuannye

aizat: hai liyana.. i'm aizat from ******....
si cantek manes: u aizat??
aizat: yup.. from ******
si cantek manes: owh.. okay.. izzit bout the ...................
*xperlu la nk cite lbih2 cz isi penting dh disampaikan seperti pe yg di ajar oleh cikgu karangan*

oky. aku tekujat cz aizat yang aku harap 2 pompuan. penat je aku debar2 n de gak cm nk ckp kt si aizat yang diharap ' b........ npe b tepon opis nana?? heee.. b wat seprais ye?? tenkiu b ku'
*sambil bersuara manje*.. tp hampa sungguh... n boleh plak aku cm mrah bile dgr sore pompuan..nasib baik aku xsound minah 2. kalo x abes la kredibiliti aku yg kunon profesional ni.. aih.. kelam kabut sungguh la ko ni minah *merujuk kpd diri sndiri*



notakaki: aku rse b aku 2 xtau pn no opis aku ni. cmne la aku ni boleh terexcited pk en babun yang kol.. siap pk nk wat seprais lg. cet. kalau la tbe2 de encik faizal nk ckp ngan aku, adakah aku tros jwb ngan nyanyi lagu bencinta n jerit 'i minat kat u gila2!!!'? *nape faizal?? cz aku ngan dgr lagu bencinta rite now.. weeee*

No comments: