Thursday, February 18, 2010

ronggeng rokiah akan malap

kepada mereka yang dh join perbincangan di fb mesti dh tau. tibe2 aku kena keje ari ahad.. wuuu.. mengikut perancangan awal, aku jz kene join meeting NPP kt genting on 24th n 25th. tp td tiba2 plak suh aku g site visit to kelantan, terengganu n pahang from 21st till 25th.. dh la teman yg g sme xbest. msti aku jd anti sosial kat sane.

bfast mkn sdp2 kt hotel akan jd xsedap. jd hambar. aku pn akan mkn sikit or xmakan lgsg. waaa. sedihnye. spe2 free kt kelantan jom la join aku. aku bg korg tumpang bilik.. ha, ckp bout bilik, kne meraung lg skali. aku kne bayar dlu duit hotel. dkat 1000 la gak. sungguh xpatot. aku mne de kad kredit. cmne ntah. nk kne angkut duit kepok2 agaknye. cmne ni?? kusut tol fikiran..

oleh kerana kene kerja ahd 2, jd terpaksa la aku balik awl from rombongan kenduri edot. terpaksa balik on da same day nek bus bersama teman lelaki baru bernama irfan.. hehe.. xbestnye.. sdih tol hati beta. konon nk runggeng2 n rehatkan minda tp xjd. tekanan sungguh



notakaki: bgus gak kne keje luar ni. boleh claim duit.. hehehe.. best2.. tp b4 best kne menanggung tensi di kepala otak dlu.. wuwuwuwu

3 comments:

Anonymous said...

hmm sian kt ko.
mhl jgk kna byr duit bilik tu.
xpe nana, nnt bln 5 kenduri pia plak.
nnt leh ronggeng lg juge.
(ah korang dh byk kali ronggeng same2!)

dun stress, nnt blood pressure naik.
mcm yop T.T (pdhal br je kje dia tu)

>opie

echong uchan said...

kenape..................
kenape...................................
kenape..........................................................

Anonymous said...

opie:
tp dh stress dh ni..
ckp kt yop ati2.. jgn blood pressure nek, bdn pn nek gak.. hehehe

song:
nak wat cmneT__T


~nana~