Monday, January 18, 2010

posto.. posto

Weee…

Sungguh xsabar..

Bile boleh dapat ni??

Dah xsabar nk menggayakan baju baru..

Nk pakai time tgk wayang..

Nk pakai time g wangsa walk yang sejuk 2..

Nk pakai time runggeng..

Cepat la pakcik posto dtg hanta barang aku..



Ble opis bunyi ding dong je mesti aku debar2..

Ble fon bunyi pn debar2, if kak ita panggil de barang tuk aku..



If barang ni aku puas ati next month boleh la bli yang len plak..

Bestnye. Lagi la dh ada geng yang mengode gak..

Tapi beliau sungguh xsabar..

Duk msg aku nape si penjual xreply dia lg..

Sabar ye meenachi..

Sok dia reply la 2..


Cepat la sampai wahai jaket2 sekalian








































If de duit lbih next month mau beli ni plak

































Nota kaki: jaket2 di atas bukanlah yang branded2 punye ok. Semua less than 100. N aku suka sgt benda2 murah tp cantik ni *happy*


Nota ibu jari kaki: jaket 2 nmpk cantik cz mmg cantik or cz model2 yang pakai 2 suma cantik2 plus memiliki bentuk badan idaman para gadis? Kalau aku pakai boleh nampak cantik cm dorg ke?? *wondering*


5 comments:

Juju Awi said...

cantik cantik~! ni beli kat mana nana? lelong ke?

liyana said...

kt FB.. bli online.. jom la bli jue:)

bass's mistress said...

tanteknye!!! bole sy beli utk inspired jd kurus???hahaha!smpai tua kepot pon x muat aku pakai...hahaha!

Juju Awi said...

FB? wah..best best..kat mana? mntak link nana!

liyana said...

jue: tgk kt fren list aku.. de allysum butik.. kat c2 la.. ode cpat..

lyan: boleh lyan.. msti yakin!!!. jom msuk london jom..