Friday, January 15, 2010

nak yang lagi panjang boleh???

1. Where did you take your profile pic?

- dalam kete incik amin.. kete gne hari-hari tapi free*weee*


2. What exactly are you wearing right now?

- Pakai baju kurung raya haji. aku kat opis so kne la pakai formal. Mau kene jelingan manja oleh bos if pakai pakaian basahan di rumah


3. What is your current problem?

- I’m bored. Ada pekerjaan tapi xde kerje.


4. What makes you happy most?

- MONEY, MONEY, MONEY, FAMILY, FRIENDS, kawen being love by my love one


5. What's the name of the song that you're listening to?

- taylor swift songs.. tapi cd dah kene curik wif my sis so mogok xmo dgr lagu lain


6. Any celeb you would marry?

- CHANNING TATUM.. mimpi dia 3 hari 3 malam after nonton She’s the man


7. Name someone with same birthday as you.

- akak admin kat my office *dh potong kek and tiup lilin together2 last month*


8. Ever sang in front of a large audience?

- mestilah penah. Aku ni kan gile glamer. Every year time primary school aku wat pesembahan mase majlis penyampaian adiah akhir tahun. Memang xpelik la aku join CAPUB SOCIETY time dah dewasa.


9. Has anyone ever said you look like a celebrity?

- heeeeee.. adeeeee… malu la nk bgtau.. kene bgtau ke?? Maluuu laaaa.. heeee.. sgt malu saye mau bgtau.. heeee.. maluuunnnyyyyeeeee…. Tyme kt TIKL dlu de mamat ni cakap mke aku cam Jessica Alba. Pastu letak gmba Jessica alba kat meja dia.. Tah tang mane cm minah 2 ntah.. wat aku malu je *blushing*


10. Do you still watch kiddie movies or kiddie TV shows?

- my fav : the fairly odd parents. *even mamiji n papiji bising cz aku terlalu suke tgk cite ni*


11. Do you speak any languages?

- saya begitu fasih berbahasa jawa. So sape yang berminat boleh datang belajar ye.


12.Do you ever watch MTV?

- dulu suka la.. tapi since ada E!, MTV terpaksa dilupakan. For me, gosip lagi menarik dari lagu2


Chapter 1:
=====================

1. Middle name:
middle name?? middle finger ada la.. nak??


2. Nickname(s) (for friends):
Nana *boring.. Nak soalan mencabar cikit boleh?*


3. Current location:
Kay Ell yawww.. *poyo*


4. Eye color:
mata saya berubah2 mengikut kemahuan. Menjadi hezel bila pkai lens kale hezel, kale choc if pkai lens choc, kale biru if pkai lens biru, grey if pkai lens grey, putih if I kene katarak *wuuu.. scary*


Chapter 2:
=====================

Do you get along well with your parents?
-yup.. boleh main tepok tampo lg.. tp dorg je la yg boleh tepok tampo aku.. aku xbalas ok *can u see da angel thingy on my head?*

Chapter 3: Favorites

==========================



1. Ice creams

- as long as they call it ice cream, it will be my fav.. oh, except yam

2. Shampoo/conditioner:

- sunsilk *jawapan tiru opie*

Chapter 4: Do You...
========================== =


1. Dance in the shower?
- toilet sekangkang kera je. Xmuat nk tekinje2 pun T__T


2. Do you write on your hand?
- nope. Aku tulis kat kaki. Boleh wat2 teselak kain sambil menggoda laki ngan betis gebuzz aku ni *gebuzz diadaptasi from mr azuan ngadimi ali*


3. Call people back?

- depends. if no xkenal xsuka nak call. Membazir *aku kedekut*


4. Believe in love?
- YA!!


5. Any mental health issues?
- berangan 2 consider as mental health issue kah?? If ye aku kene jmp doc ke??


Chapter 5: Have You..
.========================= ====


1. Broken a bone?
- nope. Aku peminum susu lembu. Dats y tulang kuat cm besi *but aku bukan anak lembu*


2. Sprained anything?

- lidah penah. Tp xserius la. Still boleh b’cakap. N urat tengkok. Teleng gak la sehari. But still alive


3. Had physical therapy?

- traditionally kene urut ngan nenek. Coz asik kencing mlm. So b4 tdo nenek urut dlu perut. Tolak kencing naik atas *relevant kah? Tp sumtimes berkesan gak*


4. Gotten stitches?
- aduh.. xboleh pk. Lemah lutut.. sakitnye!!


5. Taken painkillers?
- penah2. Time kesakitan gigi menyerang.


HOW I END MY SENTENCES

===============================

1. I love : you.. yes, you!!

2. I don't understand: bahasa2 lain selain English and malay n jawa *kan dh bgtau td aku terer bahasa jawa*


3. When I wake up in the morning: I feel like P Diddy, grab my glasses, I’m out the door, I’m gonna hit dis city *abaikan when I n start wif wake up in da morning*

4. Life is full of: opportunities *ceh.. skema*

5. I get annoyed very quickly when: im driving. *sila rujuk previous entry*

6. Parties are : banyak parti or banyak perjumpaan sosial *based on kamus dwibahasa oxford fajar m/s 282*

7. Dogs are : binatang yang aku teringin nak bela. Tp kan najis. So boleh tengok jelah

8. Cats are: anak2 mak aku, selain ifah, aku and acap

9. Tomorrow is : SATURDAY. Wat2 tanye plak. Tgk la calendar!

10. I have a low tolerance for: orang2 indon yang xsedar diri keje kat cni cari duit tp dok bunuh org, g samun, n kutuk2 org Malaysia yang t’lalu baik hati bagi dorg keje kat sini *emo*

11. If I had a million dollars I :

Jawapan common = derma kat anak yatim, rumah org2 tua, kat badan2 kebajikan, and simpan tuk masa depan

Jawapan sebenar = nak beli kereta mahal2. Beli designer clothes. Then g club every nite cari pompuan. Hired prostitute n buat perkara2 laro yang lain

12. I'm totally terrified of : my future. Takot if im being anak yang xkenang budi cam dalam paper, buang bapak tepi jalan, married da wrong guy yang maybe kaki pompuan or kaki pukul, ada anak2 yang cam setan, or putus sedara wif my family coz paksa2 dorg beli hai-o.



Saye nak tag :

Mereka yang xwat lagi: lyan (xoxo), apai (hoho), mira (wowo) pia (momo) juju (yg baru wat half)




Nota kaki: dah lama xpegi pasar malam. Suka nak jalan2 kat pasar malam sambil makan kopok lekor n minum air tebu. Tengok vcd cetak rompak, beli apam balik, pop corn, tolong mama pilih tudung n beli tudung nak bawak balik UTM. Every Monday ada pasar dekat rumah. Tapi bila dh hari Monday mesti lupa nak pegi

No comments: