Friday, June 24, 2011

Sleepy head

Ola!! And good morning

Aku ngah otw pergi Sabak Bernam ni. Ada audit program zon bersih. Kul 5 dah bangun n kul 6 dh gerak g opis. Huh! Gila gigih aku kerja. Sepanjang jun memang super bz. Kalah superman!

Aduhai. Ngantuk gila. Now aku dah paham kondisi my apak. Dulu aku n mama selalu kritik ayah yang akan tido once masuk kereta. I mean kereta yg didrive oleh driver dia. Baru 5 mins masuk dah bertafakur dah apak aku tu. But now, benda yang sama jadi kat aku. Pergi site yang cuma 15mins perjalanan pun aku dah terlelap. Memang xboleh tahan mata makcik ni ha. Cam ada babun gayut-gayut.

Okaylah. Nak tido dulu. Sabak ni jauh. 2 jam baru sampai. Sempat lagi aku nak mimpi channing tatum. Bwahaha..




Notakaki: kediah!! Wait for me yaaaa
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: