Friday, June 10, 2011

i'm back

hey people!!
i'm back from SKMI yang super duper penat menyeksa jiwa raga, fizikal and mental.
4 looong days.
kena seksa awal-awal pagi, PT10 beratus kali, sit up berpuluh-puluh kali n senaman-senaman lain yang jadikan aku OKU, jalang terkengkang, naik tangga cam orang tua n tangan xleh nak hayun membabi buta.
lari round padang bola, merangkak cam askar smpai nak terlondeh seluar and naik syeikh main volleyball sampai tangan bengkak

memang sangat tragik bagi orang gemok cam aku. tapi yang peliknya, berat tak turun pun. makin tambah adalah. mana taknya, makan 6x sehari and bila makan aku la orang pertama keluar dewan berlari pegi dining. that part aku memang laju *tiba-tiba rasa bangga coz boleh lari laju dari org lain*

and masa final day which is yesterday, ada exam pula. exam sejarah ok! terkejut otak aku yang berkarat ni. memang semua soalan aku hentam jelah. eventho urusetia bagi kelepasan xyah wat senaman pagi and boleh study for exam pagi tu, tapi sudah pasti la aku tido kan. lagipun aku xbawak apa2 materials for exam pun. so better aku rehatkan minda so that tak tertido time exam.

tapi sebenarnya aku seronok je pergi kursus ni. walaupun before pegi dulu rasa sangat berat and malas coz kerja kat office berlambak-lambak, tapi bila dah kat sana rasa malas gila pula nak balik office mengadap surat-surat yang memeningkan kepala. plan nak cuti harini pun terpaksa dibatalkan coz ada meeting with dato'. tapi bila sampai pagi tadi, tiba-tiba nampak seketul surat disebalik surat yang bertimbun kat meja aku bagitau meeting with dato' harini dah buat semalam. DEM! if tau aku cuti je harini. konon nak berintegriti la kan.*baru dengar ceramah integriti time kursus. kena semangat sikit*

nah. ni je gambar yang aku ada. aku xmesra alam kat sana. so xde nak bergambar-gambar sangat pun.

gadis-gadis from SUK Selangor
aisyah (PP UPEN), aireen (ADO Hulu Langat), liya (ADO Hulu Selangor) and sapa ntah

 kami + wicit (JPM) and ifa (KPT)






notakaki: aku sangat penat + ngantuk. and pic 1 tu, baju aku terkembang. bukan aku gemok okay! hehehe *explain siap-siap b4 kena kritik*

No comments: