Monday, October 11, 2010

Day 06 → Something you hope you never have to do.

uish.. nampak simple but sangat susah nak jawab.. same as bila orang tanya between coke and pepsi mana lagi best?.. see.. soklan simple tapi susah nak jawab coz dua2 aku tak suka dah.. eh, de kaitan ke?

if ikutkan hati yang always nak senang, aku tak nak kerja tapi monthy dapat duit yang banyak secara tetap.

if ikutkan hati yang cedera, aku tak nak fall in love.. terus kawen and after dat baru bercintan cintun
if ikutkan hati yang always nak gembira, aku tak nak marah-marah orang.. 

if ikutkan hati yang.....


pe lagi ntah.. if ikutkan hati, macam2 aku tak nak buat.. tapi tak bagus.. i don't like this question.. buat aku rungsing je.. emo gak tiba2.. hahaha


notakaki: drama.. i tot i'm the drama queen..

No comments: