Monday, October 11, 2010

Day 05 → Something you hope to do in your life.

day 5 nyer entry terpaksa di delay cam tren ktm disebabkan aktiviti semalam yang super busy.. since kami spend masa di jalanan.. nope2.. bukan kami lepak di tepi jalan dari pagi ke petang... lebih2 lagi lepak di sogo agar kelihatan seperti orang kl.. bukan ye. kami memerapkan punggung di dalam kereta untuk pulang ke tanah air supaya boleh mencuri tulang lagi di office pada hari ini

so something i hope to do in my life are:

1) pergi umrah/haji.. tapi sekarang ni aku tak ready lagi nak pergi haji.. selain duit tak berapa nak ada, plus rasa cam diri sendiri tak betul lagi nak pergi sana.. i wanna be a better person. insyaallah.. bila dah pergi sana baru boleh berangan nak melancong obesea.. hehe

2) kawen!!! wakakaka.. ye.. aku memang gatal.. sapa tak nak kawen?? orang yang aku kenal dok cakap2 tak nak kawen dulu pun dah tunang semalam.. inikan pulak aku yang memang obviously gatal

3) get a better job ngan gaji yang masyuk.. tak adalah masyuk smpai jadi jutawan pastu lupa diri.. just nak jadi orang berduit and tak susah and tak kedekut and tak lupa diri.. if ada bisnes sendiri pun best gak..

4) berjalan2 pusing2 satu dunia with my husband.. wah2.. calon laki pun tak ada lagi.. berangan je lebih! kene cari laki berduit ni~lalala

banyak je lagi sebenarnya.. but let me just keep it for myself.. coz if nak list semua nampak sangat aku ni suka berangan.. kantoi aktiviti masa lapang aku



notakaki: at the end of the day, if we are happy with the decisions that we make, no matter what other people say, it won't bother us-tumblr-

No comments: