Thursday, March 18, 2010

mari belajar berjiwang

hati ngah b'bunga2 cm bunge kt taman..
sungguh hepi mcm dpt topi..
rasa bahagia cm .. *xtau cm pe*
nape anda sweet sgt ni ha??

bru cm nk mrajuk cz dh lme xb'temu
ble suh dtg asik bg alasan nk kumpul duit
tp ble dh dpt payment, duit banyak g bli brg bkn2
abes ratus2 bli brg boleh
tp nk dtg jmp xbulih plak
sdih2

apa anda bli??
external hard disc n dumbell??
for wat??

rupenye dat external hard disc tuk msukkan sims 3 yg aku idamkan
rupenye die dh try cri rata2 n tlg donlodkan tuk aku
n since size t'lalu besar n xmuat pendrive 8g,
die pn bli hard disc so dat bleh bwk time jmp aku satu hari nnt

n dumbell 2 tuk pe??
rupenye b4 dis aku de ckp aku suke sgt kt channing tatum..
aku bgtau die aku cm ske tgk body si channing tatum 2..
lg la bahu die
tgk bwh ni.. spe x t'goda??? *haih*




































rupenye slame ni dia duk usaha nk dpt body cm mamat 2..
aku xsuh pn ok..
die yg nk jd cm 2..
dia ckp 'cz ** ske tgk body cm2.. nk ** ske tgk body b gak'
alololo.. aku rse cm sweet plak.. xsweet kah??
xpe aku still rse sweet:)

ptot la pg2 n ptg2 (tghari die jwb je) if aku curik tulang n msg die, die xjwb..
rupenye sibuk mensihatkan bdn..

wah.. saya hepi..
xsangka saya anda b'usaha kuat tuk saya

xpe2 kte tgk usaha anda cukup kuat x.. heeee


notakaki: aduhai.. if die makin tuff cmne ngan aku yg makin gemok ni??? oh no.. aku dh gemok tegar.. diet b'bulan2 pn still xkurus.. wuuu.. sdihnye.. if anda dh kurus n semakin tuff jgn la tinggalkan saya yg semakin gemok ni ye??

4 comments:

Anonymous said...

uuu womentiknyee
bkorban sguh utk ko pny sims tu..

-pengomen tegar-

Anonymous said...

hee.. saya pn rasa spt begitu romantis.. xsangka die sngup b'korban demi sims ku..
xkah die tau if aku dh ber sims nnt aku akn abaikan die?? hahaha


~penjiwang tegar~

bass's mistress said...

wow! x sgke aizat mazani sgt romentik!
sy kagum!!!
hmm... this thing ajar kite so x pk bkn2 b4 tau ape yg blaku sbnrnye... hehe
cece...kalo da tuff nk tgk jugak bole nana?
HAHAHAHA!!! XP
bile aizat da jd cam channing tatum, channing tatum yg sbnr bole bg kat aku x nana? huahahaha!

Anonymous said...

hahaha.. i pn kagum yu..
tp xtau la smgt die tinggi ke x.. ko nk en channing 2??? amek la.. pree je aku bg.. hehehe


~penjiwang tahap cipan~