Thursday, January 28, 2010

macan-macam

Sekarang ni rasa cm nk:

1) Masuk kelas memasak.

Dengan harapan boleh masak mcm2 benda dr Chinese food sampai la ke Italian food. N of cz masak masakan melayu, serve kat family n senyum malu ble dipuji pandai masak

2) Belajar menjahit.

So dat boleh jahit sndiri baju ikut fesyen2 yang artis2 pakai. Boleh jait dress or bju yang ikut cita rasa sndiri. Lg hebat if bleh jual bebaju yang dibuat

3) Belajar main gitar

Nk beli gitar n cipta lagu. Wah.. nampak sungguh cool!! Pegi duk tepi pantai, duk tengok laut smbil petik gitar *ok, ni dah cam poyo plak*

4) Masuk kelas decoration cake n cupcake

Teringin sangat nk decorate cupcake comel2 n jual. Tp skrg n ink wat cupcake pn xde masa T__T

5) Ada baby.

Opps!! Not my baby.. tp baby orang len. Rasa nk hug kuat2, then pakaikan bju lawa2 kt baby 2. Maknanya nk baby girl ok.

Ble bgtau mama bout dis, kne gelak kuat2 je. Jawapan mama tuk blajar masak is

“xyah buang duit pegi kelas. Mama masak 2 dtg la tolong. Boleh blajar. Pas2 time wiken boleh masak. Mama nk makan je”

Bila cakap bout baby, mama cakap

“kalau dah gatal sangat nak baby, suh la si aizat 2 masuk minang cepat2”

Aduh!! aku mmg la gatal. Tp xde la smpai pk nk de baby. Lg2 pk perkara yang perlu dilakukan tuk dpt baby! Oh NOOOOOO!! Xnak pk dah



Nota kaki: slalu suh mama amek anak angkat. Boleh aku men2 ngan baby n pkaikan bju cantik2 n sexy2 kat adik angkat aku 2. Tp mama cm boleh hidu hasrat aku nak men ngan baby 2 time comel n wangi je. If dia berak or nanges msti aku xnak pegang

4 comments:

Pya said...

haha.. lawak la nota kaki ko nana.. (^,^)

Anonymous said...

pia, nnt if ko de baby bg la aku pnjam 4 a few days ye??? hahaha

~nana.. mls nk sign in~

apaiyapalot! said...

Usehe jela ngan aizat dptkan baby sndri.tkyah pnjam2 ank org. hahahahhahahah
hahahahhaha
hahahhaha
hahahhaha
nana...aizat....baby....
hahahhaha hahahhaha ahahahah ahahha ahahahhahahhahah

liyana said...

ARRGGHHHHHH!!! xmo pk bout aku, aizat, baby!!!! aku nk men ngan baby je.. if baby sndiri aku kne jage smpai ble2.. if pinjam baby org, bleh pulangkan ble dh xske