Monday, August 1, 2011

Ramadhan

Ramadhan datang lagi (baca cm iklan tora)

Aku xrasa sangat cam pose. Maybe sebab dh biasa xmakan time lunch and balik umah after maghrib baru makan. Eventho makan sikit tapi tak kurus-kurus pun *sigh*

Tapi yang pasti aku xada mood nak keje. Adakah sebab monday blues? Or sebab semua keje meng'must'kan aku call orang and aku plak tengah kena angin kuskus xde mood nak bercakap. Tapi twitter still bole naa..

Tiba-tiba rindu plak suasana pose kat UTM. Nanti berduyun2 g bazar kat FAB tu. pastu pusing berkali2 tapi still xboleh decide nak makan pe.

And time sahur rajin gle wat nasi goreng. Masak guna rice cooker je pun. Skrg dh de dapur elok2 pn aku xrajin nk masak.. Huhuhu

Pe makanan spesel nak makan for buka pose nanti ek? Hmmmm





Notakaki: tarawih kat kampung lagi aman dari tarawih kat bandar.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Anonymous said...

i miss u nana

(cube teka sape)

Anonymous said...

i miss u too opie

(cuba teka sapa)

hehehehe

Anonymous said...

eleh ko sendiri tulis nak suh aku teka plak. cube teka, opie ke yg tulis ni ke lean ke song ke apai ke tumi tak mungkin lah. haha