Thursday, October 28, 2010

SINGLE is FUN

kenapa saya suka SINGLE?? sebab SINGLE tu best.... hahaha

- sekarang dah boleh bercakap dengan laki lain without rasa bersalah. nak buat kerja dengan opismate laki pun dah tak ada orang pertikaikan. nak lunch ngan opismate laki pun tak ada orang nak marah

- boleh buat apa aje without perlu hantar report aktiviti harian

- boleh bergembira ngan kawan-kawan secara sehabis mungkin and tak payah layan orang nak merajuk coz kurang dilayan

- no need to takut-takut ada orang marah bila buat apa yang aku nak buat

- dah tak ada tekanan perasaan and mental coz asik-asik kena mengalah walaupun tau tak bersalah

- dah tak ada nak feeling-feeling or terasa bila asik aku je yang call dulu or kena pujuk

after almost 10 years in a relationship with someone, sekarang aku sudah boleh gembira tanpa pura-pura.. kenapa aku cakap single tu fun? coz sekarang aku memang rasa lagi releks and lagi hepi and dah tak sakit kepala fikir about nak jaga hati or ambil hati orang..

tapi memandangkan aku ni gatal, ofkos la aku nak ada bf.. nak gak gayut2 tengah malam. dating2.. jalan2 pegang tangan.. lentok2.. comolot.. cakap i lap u muah muah *hahaha*.. maybe one day, someday.. bila-bila jelah..

sebelum berpisah, mari saya share something ngan kawan-kawan okeh :)








notakaki: tinggal aku and acap je till saturday. terbiar ditinggalkan amak and apak yang berhanimun tuk kali ke bape ntah.. sobs

2 comments:

- said...

im happy that u're happy now.
gud progress bebeh!

jgn rush cr bf, nnt macam sape macam sape?mcm ak punye.....haaa.

enjoy ur life. love and marriage are such a stressful thing utk difikirkan kadangkalanya.slagi kita single, selagi tu kne enjoy nak2 setiap friendship yg ada.nnt dh kawen mst rase xbest sgt klu xdpt lepak ngn kwn kan kan kan....

liyana said...

yup2.. i'm glad dat i'm happy now..

baik cik op.. saya xkn rush2.. saya akan tggu until the right person datang golek2 kat aku.. hehehe

ye ye ye.. saya setuju.. nanti dah kawen kena merantau ngan laki. myb duk berjauhan dr teman2.. so sikalang.. mari la mengenjoy bersama selagi mampu:)