Friday, October 1, 2010

kentut dengan confident

i have this one director in my office.. aku sangat kagum ngan dia. he's very confident with himself.. sangat2 confident sampai aku yang malu.. dia ada satu habitat habit kentut kuat2 dengan selambanya.. since tempat aku betul2 luar bilik dia yang slalu terbuka luas tu, so almost everyday aku dapat dengar kentut dia. macam2 bunyi ada.. yang panjang, pendek, tersepit, yang halus pun ada.. hahaha.. sungguh kotor juga ini entry..

pernah sekali tu aku outstation dengan dia and other staff.. meeting petang cancel so kitorang terpaksa stay kat lobby hotel coz flight malam.. time tengah lepak2 tu, director aku jalan2 kat area lobby and dia kentut dengan kuatnya sampai bergema!! ulang suara.. BERGEMA okay!! tapi muka dia sungguh la sengal wat cam xde pe yang jadi.. tekejut aku.. rasa nak jerit kuat2 je cakap "no, i don't know him" kat orang hotel yang dah pandang2 kitorang..

hehe.. tu je nak cerita.. ni pun tengah fresh baru lepas dengar dia kentut..



notakaki: adakah betol pe yang aku fikir ni?? kalau la betul, dasatnye tahap jeles dia.. tinggalkan jelah.. hehehe

6 comments:

apaiyapalot! said...

sape yg ko nak tgglkan tu na?

rimieilya said...

ko ni pai..nana cite psl kentut,ko tny psl lain plak..apeda...

gile kagum aku ng director ko tu...tp siyes,aku pn akn ckp bnd yg sm cam ko time kt lobi hotel tu...malu seh

liyana said...

apai: nnt de masa aku cite owite

mira:haha.. aku mmg super malu time bergema tu.. tp nak wat cmne.. empunya bdn pun relek aje.

apaiyapalot! said...

@nana alaaa.bile masenye.sobbs

liyana said...

@apai aku dh cite kt song n op yesterday.. xpe2. ble2 ko terigt ko tnye la aku.. nnt aku cite.. myb pada mlm sabtu di segamat.. semasa sesi joyah

apaiyapalot! said...

hahha.oke2.baiklahhh