Thursday, October 7, 2010

Day 02 → Something you love about yourself.

anda bersama saya lagi cik nananeera bagi membincangkan perihal diri sendiri pada hari kedua ini.. okay2.. kembali ke realiti.. wah2.. saya masih bersemangat nampaknye.. memandangkan kerja di kantor sudah siap semalam.. maka mari kita bergiat mencuri tulang

::1:: cepat cool down.. ye, pe yang aku suka about myself is aku cepat reda dari marah. kadang2 aku boleh lupa yang aku marah or gaduh tadi and act normal je ngan orang yang terbabit.. tapi bergantung gak ngan punca pergaduhan.. if yang dasat memang aku akan berdendam la. tp usually if orang tu baik je ngan aku so aku pun ok je. xde lah dendam kesumat ke pe. kira pemaaf la 2 kan

::2:: punctual. sebagai anak askar dari kecik aku dah di ajar jadi punctual. if nak ronggeng jam 12, kadang2 jam 10 aku dah siap2 nak gerak. aku lambat pun if ada masalah teknikal cam tren lambat ke, orang ramai and tak berjaya rempuh ke or ada anasir2 lain yang sebabkan aku lambat.. 

::3:: seperti lesung juga, aku bukan la pembersih gila tapi bukan pensepah gak.. aku tak suka benda2 berselerak or berserabut.. sila la tengok meja office aku.. sangat clear and tersusun *padahal xada kerja dats why meja bersih je*

::4:: tak berkira mungkin.. lagi2 ngan family and best friends.. tapi ngan orang tak rapat mungkin akan agak berkira.. 

pe lagi ek? dekat 1 jam aku karang benda ni. ntah pe lagi benda yang aku suka bout myself ntah. tapi bagus la. pe yang aku suka lagi sikit dari yang aku xsuka. tu maknanya aku xperasan.. so point no 5 yang aku suka bout diri aku is aku xperasan.. hehehe



notakaki: aku nak suka kat diri sendiri jelah. suka kat laki nanti sakit hati~lalala

No comments: