Wednesday, October 6, 2010

Day 01 → Something you hate about yourself.

hari 1.. masih hangat.. tambahan pula aku suka mencuri tulang di office. taip sambil kerut dahi.. kelihatan seperti busy menaip report.. wahahaha

::1:: aku adalah seorang yang kurang confident dengan diri sendiri. rasanya bukan kurang tapi memang tak konfiden. selalu rasa diri tak bagus and tak boleh buat tapi buat muka macam "ye saya boleh!!" sambil hidung kembang kempis hembus2 nafas. pastu pasti akan berdebar2 sampai rasa nak muntah, perut bergelodak, pening kepala and tak boleh tidur.

::2:: i take things too seriously. kadang2 hal kecil pun aku besar2 kan.benda tak penting pun aku akan jadikan isu besar sampai tension pastu tumbuh la jerawat secara berleluasa.

::3:: selalu fikir negative.. owh.. ini tidak bagus. bila asik fikir negatif nanti aku akan menjadi super paranoid and tiba2 takot and risau sorang2. fikiran negatif yang lain adalah seperti membayangkan perkara2 buruk cam tengah lalu kat jejantas pastu tiba2 jejantas runtuh and jatuh atas jalan kena lenyek ngan lori besar. uish.. takot2

::4:: aku sensitif. kira emo gak la. dats why ada orang cakap aku drama queen. suka nak sedih2 and merajuk2 kat benda2 yang ridiculous. direjek pelawaan untuk ke care4 pun telah membuatkan aku tak cakap ngan ayah coz konon nak tunjuk perasaan. ayah suruh pergi open house hari raya pun aku nanges coz plan membeli baju bersama iffah terpaksa dicancel. ces. buruk tol perangai

::5:: cepat marah. perkara ini mungkin diwarisi dari ayah di zaman muda mudi beliau. aku memang akan berhangin satu badan if de orang buat hal ngan aku.

::6:: mempunyai ciri2 samseng jalanan. tapi bila drive sorang2 je.. tapi bila bawak orang, aku akan menjadi pemandu paling berkhemah berhemah di alam semesta. so jangan takot naik kete ngan aku ye kawan2. bak kata mama, dia berani naik kereta ngan aku je.. okay bangga disitu

::7:: nafsu shopping yang tidak terkawal. walaupun aku bukanlah penshopping barang2 mahal tapi aku adalah sejenis manusia yang tak puas if keluar jalan2 tak beli apa2. bila keluar mesti kena beli barang. walaupun seketul t-shirt seploh ringgit

::8:: degil. aku takdelah degil sangat pun rasanya. tapi bila mama and ayah dah cakap aku ni degil, maknanya betul la tu kot. coz aku ni cam tak dengar cakap la gak. pe yang mama and ayah tak bagi, tulah yang aku nak. tapi at least aku tak adalah tipu dorang. if aku nak pe2 for example keluar ngan kawan2, aku mintak je dari dorang. xtipu pun. tapi bila dorang tak bagi, aku mogok and tunjuk perasaan and emo2 sampai dorang serba salah and bagi aku g..


wah2.. banyak jugak benda yang aku tak suka ek.. aku sedar je benda2 ni xbagus untuk kesihatan especially kesihatan hati mama and ayah aku.. tak pe mak bapakku, anakmu akan cuba mengreducekan perkara2 buruk ni..


notakaki: tunggu 2nd day nyer.. mari lihat adakah aku masih hangat?? jeng jeng jeng

No comments: