Monday, May 24, 2010

mati berdatingan!!

bukan-bukan.. abang gigi tak datang ke kl tuk berdatingan ngan aku. tapi aku yang offer diri tuk berdatingan ngan dentist sok. wuuu gerun pulak. dah lama tak ketemu sama dentist. gila dah sakit gigi baru kecoh suruh apak wat appointment. harap-harap xramai la sok. and harap-harap orang yang tukang sedut air liur aku bukan laki. malu mak bile de laki dok tengok dalam mulut mak yang tak berapa nak menawan ngan gegigi yang tak tersusun rapi.

uhh.. aku ketakutan sampai berdebar-debar. and perot berkriuk-kriuk. oh bukan-bukan. perot berkriuk coz aku lapar. *sabo ye nana.. berape jam je lagi nak berbuka.* sekarang asik dok teringat-ingat kerepek ubi masin si yumi yang de kat dapur umah aku. pagi tadi lalu tepi dapur dah ternampak kerepek yang memang mengujakan tu. kucing aku pun teruja duk baring-baring tepi kerepek yumi. tapi since gigi aku sakit, terpaksa la aku lupakan sekejap perihal kerangupan kerepek.. wah-wah.. tak tahan!!


notakaki: sok cuti.. yahoo.. cam dah lama tak bercuti

1 comment:

Anonymous said...

uih.ko pun pose ke.ade geng pose rupenye aku harini.hahah

apai