Sunday, March 14, 2010

sungguh xsenonoh ye kamu!!

AMARAN!! entry ini berciri2 tidak siuman senonoh. kepada mereka yg xpenah tgk cd blue or yg b'hati suci murni boleh stop bace dis entry skrg. Okay... SEKARANG!!!


kepada yg biase tgk cd blue, boleh troskan bacaan..



smlm, bersamaan sabtu - 13 march 2010 aku merunggeng wif apai n lyan (but officially wif apai) n after berjalan2 tanpe hala tuju di sekitar klcc for a few hours kami pn pulang.. since mummy n daddy g pasar so xde sape boleh kutip aku kt putra wangsa mju.. so t'pakse la tggu mereka pulang from pasar n kutip aku kt stesen.. well, gadis jelita xboleh nek cab sesorg.. bahaye wooo..

time sibuk menunggu kt tepi jln which is btol2 tepi tmpt bus berenti tggu penumpang, tiba2 de la pakcik driver bus ni turun from bus die n jln depan aku. if pakcik 2 jln je xdelah jd issue but da prob is pakcik 2 jln kt dpn aku smbil meramas2 kontol bahagian sulit dia!! OMG!! sungguh tekujat aku. tp aku wat mke cool je.. tp boleh plak die patah balik n wat siaran ulangan kt aku.. *in case aku t'lepas show td* cet.. siot sungguh ko pakcik. xkuase i nk tgk u b'pelakuan xsenonoh t'sebut. tp aku TERTENGOK bout 3 kali ar gak cz die dk hepi sgt lalu lalang dpt aku..

skali, de bus kosong berenti dpn aku.. driver 2 mmbr pakcik pervert 2 kot. cz pakcik pervert 2 bedesup msuk dat bus once pintu 2 t'bkak. n die say sumting to da driver n bedesup skali lg ke blkg bus n tros bkak zip n kuarkan alat sulit die 2!! almost menjerit aku. t'jegil ar gak anak mate aku ni.

rupe2nye pakcik 2 xtahan nk kincing. die dok lalu lalang dpn aku dengan hasrat dpt kincing kt tepi pokok xjauh dr tmpat aku duk. tp hasrat t'pakse dilupekan cz de kete park kt tepi pokok 2 n dlm dat kete de family n kanak2 kichil.. so die t'pakse la kincing dlm botol kt dlm bus mmbr die. tp boleh plak die xsegan ngan aku since die kincing btol2 kt dpn tmpt aku duk.. aduh.. tercemar sungguh pemandangan aku ptg 2. nasib baik aku xmimpi ngeri mlm td




notakaki: time form bape ntah dlu aku pnah dpt call lucah. memandangkan aku aku xkenal apai lg inesen lg, of cz aku sungguh blur time 2. die nk ckp ngan bpk aku but dat time aku sorg je kt umah. ayah bz mengkawenkan pokok bunge die kt bawah. so aku cm layan jelah die cz mle2 die tnye aku skolah form bpe , sek kt mne.. tp tbe2 die tnye aku pkai bju pe skrg. aku ngan inesennye ckp ar pkai bju n suar. n die tnye lg aku pkai panties kale pe, pkai bra x, aku mandi bogel ke, tp sume 2 aku xjwb. aku jz ckp 'ha?? nape nk tau?? sapa ni?? tp die dk tnye lg mak aku b'bogel x kt umah?? ish. xboleh jd ni aku pn jerit "ORG GILA!!!" n tros letak.. n aku lari lju2 turun bwh jmp mak aku yg tgh dok ngumpat borak2 kt tepi longkang n citekan kejadian dasat yg telah aku alami..


3 comments:

Anonymous said...

haha, ak igt pakcik tu gatal kemaluannye!
cz ms kt skola dlu ade dak batch ak yg sntiase mengocak2 (haha) alat sulitnye. ak xtaula dia gtl ke ape, ke terangsang ke tgok cikgu hot, tp tiap ms cmtu. nk kate xthn nk kencing, xkanla tiap mase...

ak pna dikacau mat flash ms balik dr skola uuu tpakse jd pelari pecut xpasal2.

uuu nana...mentakotkan je org yg kol uma ko tu..

-opie-

liyana said...

aku pelik tol laki nk ske nk kocak2 alat sulit die 2 dpn org. xsegan ke kt wanita jelita ni yg sedang t'nmpk pelakuan die??

haha.. mmg gerun p.. mle2 aku cm nk mesra2 la ngan kwn bpk aku 2. tp laki pervert plak die. siot sungguh.. nsib baik aku di bengkang bengkok*xlurus* kalo x mau aku cite sume kt die

- said...

ade plak keinginan ko nk mesreee mesreee dgn kwn bpk ko ceitt! naseb bek xmenjadi.