Monday, March 1, 2010

MARCH already

bye2 february yg sungguh hectic.. hello march yg xbyk public holiday.

penat otak aku sepanjang february especially dh ujung2 ni. yg paling xtahan is bila kene g site..
disebabkan site trip ni, mcm2 aku kne hadapi *eceh. cm tragik plak*..

antara yang xbest:
1. xdpt runggeng g umah apai n op pas kenduri edot
2. xdpt nek kete lyan aka renji
3. xdpt join aktiviti pindah randah tumi
4. xdpt join karok b'same rakan
5. kulit muke semakin tercemar sbb b'peluh2 time visit site yg panas terik smpai xleh bkak mata
6. aku semakin tan - xyah pakai bikini n telentang kt tepi laut
7. terpakse skipping *speaking* omputeh smpai terbelit n cramp lidah.. dan juge berlagak pendiam
8. aku kene keje time public holiday
9. aku terpakse menipu ckp family wat kenduri sempena maulidul rasul cz xmo kne keje smpai sabtu
10. ayah kene makan capati je sepanjang aku g trip *ok, ni xde kene mengena tp mmg berlaku*

yg best bout dat trip:
1. dpt merase nek firefly 4 da 1st time.. t'cari2 gak dania tp xde pn
2. dpt duk hotel yg sungguh mewah SEORANG!! bilik sungguh selesa. dpt bilik 2 katil queen or 1 king tuk aku men lompat2 b4 tdo
3. dpt layanan 1st class dr para producer handicraft yg xleh di dapati if g bercuti wif family. smpai restricted area pn boleh masuk
4. dpt belagak seperti tourist. kemane saje pegi msti org bg senyuman menawan n try layan sehabis mungkin
5. dpt try mkn yee sang 4 da 1st time
6. sering dibelanje mkn cz aku ahli trip yg paling muda n comel *hehe*
7. dpt berkenalan wif para consultant len yg sporting walaupn dh tua
8. dpt berpoyo2an kelihatan seperti wanita berkerjaya dengan beraksi poyo time bfast sorg2 smbil tulis report
9. dpt kutip segale jenis brgan yang bole dikutip dr bilik hotel smpai beg bertambah berat *dipakse mengutip oleh mamaji*

memandangkan yg xbest lg byk dr yg best, oleh itu dpt disimpulkan bahawasanya trip itu xbest n xberjaya wat hati saya gumbira

ni jelah seketol gmba yg de from trip yg de wajah aku
aku bsame claire n makcik2 anyaman yg sangat baik hati




notakaki: mlm jmat ritu aku n family which termasuk samseng jalanraye dlm family*ayah* telah menjadi warganegara yang prihatin cz ktorg telah membuat report polis kat driver mabuk yang dh termuntah kt tepi pintu die tp still tegar nk drive cm la kt MRR2 tu de tulis name bapak die. walaupun servis 999 sungguh lembab tp at least ktorg dh jalankan tanggungjawab ngan jayanya *proud*

3 comments:

echong uchan said...

mane ko nana..xnampk pon..
*bkn sebab itam atau makcik kat depan ko tu gile camera, tp btol, aku xnmpk pon mke ko..hahhaa

liyana said...

ces. nk wat cmne. aku ni bkn watak utame. tepakse duk blkg je

echong uchan said...

ptt ko bawak aku 1x, kompem muke ko n aku je penoh..hahah..gile camera...