Wednesday, January 6, 2010

letter for mr b

Encik b,

Walaupun en b tidak membaca blog saya yang tidak seberapa ini (kerana saya merahsiakan url blog dari en b) namun disini saya tetap ingin menyatakan semoga berjaya kepada anda diatas interview yang anda hadiri ketika ini. semoga anda mendapat lesen berkenaan dan boleh berkerja dan menyara saya pada masa hadapan. memandangkan saya seorang yang begitu gemar menghabiskan duit, maka anda seharusnya mendapatkan lebih banyak duit dari biasa agar saya tidak berlaku curang dengan mengejar para dato yang kaya-raya.


Malah, saya juga merasa anda patut mengjoin hai-o agar anda mendapat duit berkepuk-kepuk, mendapat kereta besar dan juga dapat membawa saya berjalan-jalan ke luar negara.


Saya juga berharap agar anda tidak melupakan saya tatkala anda telah memiliki kereta sendiri dan duit yang banyak. janganlah anda lupa pada janji anda kepada saya untuk membeli kereta idaman dan membawa saya pusing-pusing satu malaysia serta membelikan saya sebuah rumah di bangunan ala-ala KLCC di Penang itu yang telah kita lihat bersama tempoh hari.


Sekian,
pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas terima kasih.


daripada,

kekasehmu yang mata duitan

nota kaki: teringin nk anta surat cinte kt kekasih.. seumur idop aku xpanah anta surat cinte kt pakwe n letak bedak bg wangi.. tp aku pnah anta surat kt laki yang aku minat atas desakan sipolan jz 2 see dorg layan ke x..aku xltak bedak pn tp surat ttp wangi cz gne pen yg bau wangi yg penah pemes tyme skola dlu.. tp tgk seminggu pas 2 mak die kol aku tnye npe anta surat kt anak die.. tepakse la aku tipu sunat ckp aku xanta pn.. makcik ni salah org ye?? Bapak ar cuak beb.. 2lah.. spe suh tag team ngan sipolan menganta surat gatal cm 2~haha.. lawak2

3 comments:

- said...

nana jiwam nana jiwam! hehe.
ak penah anta surat cinta...
tp takde nk wangi2...
kepung bau kentut dlm smpul surat pos terus.

Juju Awi said...

hahaha.surat cinta..

liyana said...

ewww.. mau pengsan mamat dpt surat cinte ko 2.. bleh jd virus sars!! hahaha