Wednesday, November 25, 2009

~hepi~

Uiyo!!!! Aku update lg!!! mmg semakin galak aku mengupdate skrg ni.. update kt opis plak 2.. vah3.. galak kau mencuri tulang ye pompuan..

Tp dh keje xde.. dh penat aku dk explore blog2 org tuk sje nk tatap tatkala busan xde keje cm ni.. nyesal plak xapply cuti sok.. kalo xmsti bleh b’soping wif mama 2moro.. hamboi2.. mentang2 la gji dh msuk.. dpt duit claim lg.. tros ko nk soping ye pompuan.. ye.. sye mmg suke soping~saya mmg gemar b’monolog sndiri.. usah dikisah pelakuan sye ini oky???~

Badawe, smlm ayah g kluang cz de meeting.. mmg galak aku n mama berpesta smlm.. tmbahan ngan gji yg bru msuk n ayah yg bg mama duit tuk byar bil.. namun, mama tlah menyalahgunekan duit tesebut tuk kepentingan diri sndri n tuk anak yg ske meminta ni.. haha.. kuar g jasco yg mmg our 2nd home 2 n g uptown g soping brg tiruan.. sungguh bangge kami soping brg tiruan dgn begitu gumbira smpai org tgk ktorg ni soping cm soping bli bju bru tuk ari raye.. tp kire ari rye gak la.. tuk raye aji.. n for da 1st tyme in my life aku de bju kurung smpena raye aji.. xtau pe mimpi ayah n mama blikan ktorg bju tuk raye aji.. gumbira saye.. makaceh ye ibu bapa ku:)

Skrg mmg sungguh galak nk soping ni.. mmg dh xleh tahan napsu amarah yg sememangnye membuak2 tuk b’soping2.. ble wat list n budget, mmg xckup gji aku bln ni.. so tepakselah aku menahan ckit godaan di ati.. lg la bln ni bday mama.. haih.. adiah pn demand nk yg best2.. dn yg sememangnye regenye pn bkn men lg.. nsib baik aku bkn ank tunggul.. bleh gak share wif siblings tuk bli adiah mamaku.. kalo x mau rabak muntut wa ni..

Bout brg tiruan smlm, aku bejaye m’beli hndbg tiruan.. YEAY!!!!!! Saye hepi.. n ia membuatkan aku begitu b’semangat g keje arini.. cz dpt menggayekan hndbg bru wa ckp lu.. hepinye saye.. at 1st nk bli jam.. tp hatiku begitu kecewe kerna dk pusing 1 uptown 2 tp xjmp pn.. dat day tyme ngan kering kontang bnyak plak.. so, aku pn wat kptsn bli hndbg yg mmg aku dh idamkan b4 ni.. tp yg lbih kecewe is when jln je lg, tgk jam idaman hati ku 2 de.. sungguh kecewe kerna duit xckup.. wuuu.. tp dun wori.. aku dh jnji ngan akak tu aku akn kembali lg ke kdai beliau tuk m’beli jam t’sebut MLM NI.. hehe.. xsabo saye.. cpt la kul 6.. wa nk lri lju2 blik umah.. ~ei nana, jgn tpu bleh x?? mne mungkin ko lari blik umah.. kete bpk ko 2 ko nk tinggal je ke kt cni??~

Ha, lg 1,, skrg im totally in love wif butik teetoo ke teetoe ek?? Mne2 jelah.. sungguh best.. bju die ade 1 je bg stiap design.. n akan berubah2 dr sms ke sms.. tyme kontang ari2 de nmpk hndbg cumil ala vintage n dress vintage.. tp disebabkan duit yg xde xbanyak, tpakse tgk n simpan hasrat tuk bli ble dh de duit nnt.. tp alangkah tekejut badak ~ye sye tau cmne kondisi badak tatkala ia terkejut~ aku cz aku dtg lg xsmpai 1week bnda2 idaman ati aku 2 dh xde tp nsib baik de bju len yg menawan juge.. tros aku rembat tkot dh xde lg plak.. n spt biase, aku pkai bju 2 g keje sok arinye.. wah.. sungguh bahgie ku rasekn.. hehe over kamu ni ye..

Rakan2!! ~if korg bce la blog xseberape aku ni~ ble mau suping2 n runggeng2 n mewayang??? Lme dh xtgk wyg.. nk tgk bulan bru new moon ngan en b tp die jauh diperantauan~jgn tetipu.. bkn perantau mne pn.. negeri len je~ nmpknye kne la abaikan en b tersebut n nonton bmse rakan taulan aje.. nk ajak rakan2 tgk JALANG la.. kompem mereka ske especially cik apai.. hehe..

Ish, penat la plak… hehe.. bjaye tektik aku wat2 bz ngan menaip bejele2.. pasti opismate aku igt aku dk smgt taip report ke pe… sungguh bijak aku… bwahahahaha.. tepat2 kul 6 aku abes taip dis entry.. so bleh balik.. YAHOOO!!!!!!!! Mamiji, babuji, tgu kepulangan anakji mu ini okay…

No comments: